„Pokerdom“ ekrano kopija
Laikyti RSS

Pokerdom

Texas hold'em

Pirma, „Texas Hold 'em“ žaidime yra „5“ pagrindiniai „raundai“:
• Prieš flopą
• „Flop“
• Pasukite
• Upė
• „Showdown“

Taip pat yra „5“ sprendimų, kuriuos galite padaryti per „Texas Hold 'em“ komandos formavimą:
• Statymas - įdėti pradinę žetonų sumą ant stalo ar pinigų banke.
• Skambinti - suderinti ankstesnio žaidėjo statymą.
• Pakelti - statyti didesnį lustų kiekį lyginant su ankstesniu žaidėju.
• Muck (arba „Fold“) - norėdami išeiti iš rankos ir suteikti savo kortas žemyn, pardavėjui.
• Tikrinti - pasirinkti, kad šiuo metu nepriimtumėte sprendimo. Jūs galite būti įpareigotas priimti sprendimą vėlesniame raunde.

Pardavėjo mygtukas ir žaliuzės

Žaidimas prasideda, kai kiekvienam žaidėjui skiriama viena kortelė. Žaidėjas, turintis aukščiausią kortelę, yra paskirtas pardavėjo mygtuku. Kiekviena vėlesnė ranka prasideda nuo žaidėjo, kuris gauna prekiautojo mygtuką, kuris po kiekvieno žaidimo vyksta pagal laikrodžio rodyklę. Kortelės yra laikomos pagal laikrodžio rodyklę, pradedant nuo kairėje esančio prekiautojo. Internetinėje aplinkoje stalai yra nuolat aktyvūs, todėl prekiautojo mygtuko padėtis paprastai bus nustatyta, kai prisijungiate prie stalo. Pardavėjo mygtukas reiškia teorinę „Dilerio“ poziciją. Gyvoje aplinkoje šis asmuo iš tikrųjų gali tvarkyti korteles, bet daugumoje kazino ir, žinoma, internete, Namai (vieta) tvarko korteles.


Prieš pradedant „Flop“, atliekami du aklūs statymai, siekiant sukurti pradinį puodą. Aklieji statymai atliekami dviejų žaidėjų, kurie sėdi prekiautojo kairėje. Žaidėjas, sėdintis šalia mygtuko, skelbia (stato) mažos aklųjų sumą. Tai nustatoma kaip pusė žemesnės lentelės ribos. Mūsų 20 / 40 pavyzdyje tai būtų 10 USD. Žaidėjas, nukeliavęs į savo kairę, skelbia „Big Blind“. Tai nustatoma suma, lygi apatinei ribai (20 USD mūsų pavyzdyje). Šie priverstiniai statymai užtikrina, kad yra puodelis žmonėms konkuruoti. Jie yra vadinami mažais ir dideliais, dėl akivaizdžių priežasčių - dėl jų santykinio dydžio. Jie vadinami žaliuzėmis, nes žaidėjai atlieka šiuos statymus prieš priimdami bet kokias korteles ir todėl yra akli jų rankoms. Tai gali atrodyti šiek tiek nesąžininga šiems žaidėjams, tačiau nepamirškite, kad prekiautojas paspaudžia kitą kartą ir du nauji žaidėjai bus Mažieji ir Didieji žaliuzės. Tai užtikrina, kad kiekvienas taptų „Dealer“, „Small Blind“ ir „Big Blind“.

Akių nuobaudos

Jei dėl kokių nors priežasčių praleidžiate, kai siunčiate mažą arba didįjį akluką - nepaliekant stalo (toks veiksmas vadinamas „Sėdi“), yra grąžinama, kai grįšite į lentelę:
Trūksta Smulkios aklųjų - Jūs turite sumokėti baudą, lygią Didžiosios akliesiems. Tai papildoma suma asmeniui, kuris natūraliai yra Didysis aklas šiuo metu.
Trūksta Didžiojo aklųjų - arba Mažosios ir Didžiosios aklųjų - Jūs privalote sumokėti baudą, lygią Didžiojo aklųjų vertei, ir kitą, lygią mažajai aklai. Ši mažesnė suma eina tiesiai į „Pot“ (lošimai / pinigai, kurie yra lošiami) ir neįskaičiuojami į žaidėjo statymus už žaidimą. Tai vadinama Dead Bet.

Prieš flopą

Kiekvienas žaidėjas gauna dvi kortas, nukreiptas į apačią (vadinamos Hole Cards, Pocket Cards). Asmuo, sėdintis kairėje nuo Big Blind pozicijos, yra pirmasis, kuris elgiasi. Šiame etape jis turi tris galimybes. Jis gali skambinti, pakelti arba šaudyti. Jei jis mucks, kaip jau minėta, jis išmeta ranką, o veiksmas pereina į kitą žaidėją kairėje. Jei jis skambina, jis atitinka „Big Blinds“ priverstinio statymo vertę (20 USD mūsų 20 / 40 pavyzdyje). Jei jis nusprendžia pakelti fiksuotojo limito žaidimą, jis gali tik padidinti dar vieną 20 JAV dolerį į 40 USD.

Fiksuoto limito žaidime yra didžiausias pradinis 1 statymas ir trys pakilimai viename raunde. Visų trijų rūšių iškėlimai turi konkrečius pavadinimus:
• Pakelkite
• Pakelkite
• Cap

Pavyzdžiui, mūsų „20 / 40“ pavyzdyje „Flop“ pradinis statymas būtų 20 USD, kėlimas būtų dar 20 USD - tai reiškia, kad žaidėjas stato 40 USD, pakartotinis pakėlimas būtų 60 USD, o viršutinė riba būtų dar 20 USD USD, kuri sudaro 80 USD. Uždarius dangtelį, šiame raunde neleidžiama daugiau pakelti. Atminkite, kad statymai ir pakilimai ant „Turn“ ir „River“ bus atliekami pagal aukštesnę ribą (tai matysime vėliau). Galiausiai leistinų pakilimų pasekmės yra tokios: statymas, pakėlimas, pakartotinis pakėlimas, dangtelis.

Dabar grįžkime į žaidimą. Veiksmas tęsiasi pagal laikrodžio rodyklę aplink stalą, reikalaujant, kad kiekvienas žaidėjas nuspręstų, ar jis skamba, pakelti ar čiulpti, kaip mato tinkamas, kol jis pasiekia žaidėją mažos akies pozicijoje. Siūlome, kad kiekvienas iškvietė. Mūsų 20 / 40 pavyzdyje tai reikštų, kad jie visi padarė 20 USD į banką. Taigi dabar tai yra Smulkiojo aklo eilė. Atminkite, kad turo pradžioje šis asmuo jau statė sumą, lygią pusei apatinės ribos (mūsų pavyzdyje 10 USD). Dėl šios priežasties, jei šis žaidėjas nusprendžia skambinti, jis turės pridėti tik į „10 USD“ į banką (20 USD). Žinoma, jis taip pat gali pakelti iki 40 JAV dolerių.

Taigi čia yra, kai veiksmas pereina į Didįjį aklumą. Šis žaidėjas jau paskyrė 20 USD į banką. Teoriškai Pre-Flop gali būti laikomas baigtu, nes kiekvienas padarė tą pačią sumą, bet, kadangi Didžioji akloji yra vienintelė pozicija, kuri dar nepriėmė sprendimo pagal jo korteles, tai jam leidžiama tai daryti konkrečiu momentu. Jis gali pakelti (į 40 JAV dolerius), čekį arba čiulpti. Paprastai žaidėjas negali patikrinti, kol yra stalo pinigai, bet šiuo konkrečiu atveju žaidėjas, esantis „Big Blind“ pozicijoje, gali tikrinti.

Taip pat svarbu prisiminti, kad daugeliu atvejų, jei jūs vis dar turite pasirinkimą, ypač pačioje žaidimo pradžioje, ir pirmuosius kelis raundus, turėtumėte geriau tikrinti vietoj to, kad nusisuktumėte ranką. Tai suteikia jums daugiau galimybių, nes vis dar žaidžiate ir visada galite gauti korteles, kurios pagerins jūsų ranką. Tuo atveju, kai žaidėjas, dalyvaujantis Didžiųjų aklųjų pozicijoje, nusprendžia pakelti, žaidimas tradiciškai tęsiasi pagal laikrodžio rodyklę, kol visi žaidėjai skambins arba nusišaukė savo korteles. Visų reguliarių turų pabaigoje žaidimas tęsis tol, kol visi žaidėjai padarys tą pačią pinigų sumą į puodą arba nusišokė savo korteles. Dabartiniame pavyzdyje mes leisime patikrinti „Big Blind“ žaidėją.

Tuo metu laikoma, kad Pre-Flop turas baigėsi ir visi žetonai surenkami ir dedami į stalo vidurį.

„Flop“

Pardavėjas siūlo tris stalo plokštes. Šios kortelės tradiciškai vadinamos Bendrijos kortelėmis arba lentos kortelėmis, ir, kaip rodo pavadinimas, šios kortelės dalijamos visiems stalo žaidėjams, kad padėtų užbaigti savo pokerio rankas. Kai bendruomenės kortelės yra parduodamos, pirmas asmuo, turintis teisę priimti sprendimą, yra žaidėjas, esantis kairėje pusėje nuo pardavėjo mygtuko. Paprastai tai yra mažos aklųjų pozicijos žmogus, tačiau, jei pastarasis nusisuko, kitas žaidėjas yra pirmasis, kuris pradeda veiksmą. Šis žaidėjas gali patikrinti arba statyti. Tada veiksmas tęsiamas tol, kol kiekvienas žaidėjas turės galimybę patikrinti, paskambinti (jei buvo statymas ar pakeltas), pakelti ar šaudyti. Kai yra statymas ar pakilimas, kiekvienas žaidėjas turi atitikti atliktą statymą, pakartotinai pakelti arba nusiurbti, kad veiksmas būtų tęsiamas. Įprasta, kad visi žaidėjai patikrina raundą. Tokiu atveju pinigai nebūtų pridėti į puodą, o turas būtų baigtas.

Turo pabaiga ateina, kai visi žaidėjai skambino (ar pasisavino) ir stato vienodą sumą.

Pasukite

Prekiautojas ketvirtą pusę nukreipia į bendruomenės kortelę. Vėlgi, žaidėjai, pradedant nuo žaidėjo, kuris liko iš pardavėjo, gali atitinkamai patikrinti, lažintis ar šaudyti. Bet kokiu atveju, šiame raunde (ir toliau) visi žaidėjai turėtų statyti ir pakelti pagal aukštesnę lentelės ribą. Vadovaudamiesi mūsų pavyzdžiu maksimali statymo ir pakilimo suma šiame etape yra 40 USD. Veiksmas tęsiasi, kaip ir anksčiau, kai visi žaidėjai pagaliau stato tą pačią sumą, arba žiūri ranką. Vėlgi, visi žetonų statymai šiame etape yra sutelkti lentelės centre.

Upė

Prekiautojas dabar aptarnauja „5th“ kortelę į viršų ir tai yra galutinė bendruomenės kortelė ant stalo. Kiekvienas žaidėjas dabar turi septynias kortas: dvi jų dvi korteles ir penkias korteles ant stalo). Šios kortelės padeda padaryti geriausią penkių kortelių derinį. Vėlgi, pardavėjas, likęs iš prekiautojo, yra pirmasis, kuris elgiasi, o veiksmas tęsiasi aplink stalą, kaip ir anksčiau.

Svarbi pastaba: šiame žaidime ar kitame raunde, jei žaidėjas stato ar iškėlė žaidimą, o visi kiti žaidėjai lašina savo kortas - ranka pasibaigė, o žaidėjas, kuris padarė paskutinį statymą ar pakėlimą, kol kiekvienas kitas automatiškai laimi ranką. Be to, nugalėtojas neprivalo parodyti savo rankos, nors jis surenka visą piniginį statymą iki to momento.

Užbaigimas

Jei žaidimas vis dar vyksta ir visi žaidėjai arba jų dalis vis dar yra puode, po upės likusieji žaidėjai turėtų palyginti savo korteles, kad nustatytų nugalėtoją paskutiniame raunde, vadinamoje „paraiška“. Tradiciškai žaidėjas, turintis aukščiausio rango ranką, laimi ranką ir patraukia puodą. Jei du ar daugiau žaidėjų turi vienodas rankas, tada puodelis yra padalintas tarp jų su bet kokiu likusiu nesusijusiu (-ais) lustu (-ais), einančiu (-ais) į žaidėją, likusią „The Dealer“.

Jei žaidžiate profesionalią „Texas Hold'em“ versiją ir norite laikytis visų šio žaidimo ypatumų, prisiminkite šią struktūrą, kurioje parodoma, kaip žaidėjai turėtų rodyti savo korteles. Pirmasis, rodantis savo korteles, yra paskutinis asmuo, kuris imasi agresyvių veiksmų lažybas ar kėlimą upėje. Pavyzdžiui, jei „Small Blind“ pozicijos žaidėjas tikrina, „Big Blind“ pozicija stato 40 USD ir visi kiti skambina. Esant tokiai situacijai, žaidėjas, esantis „Big Blind“ pozicijoje, pirmiausia parodys savo korteles. Tačiau, jei kas nors kitas iškėlė (ir visi kiti skambino ar mucked), tuomet tas asmuo pirmą kartą parodys savo korteles. Jei žaidėjas į kairę gali įveikti tą ranką, jis būtų tas, kuris rodys savo korteles. Tačiau jei jie turi prastesnę ranką, jie neprivalo parodyti savo pralaimėjimo ir paprasčiausiai pasisavinti. Kai visi žaidėjai parodys savo rankas (arba pasisavino), žaidėjas (-ai), turintis didžiausią matomą ranką, laimi puodą.

Kas nutinka toliau?

Po „Showdown“ visos kortelės grąžinamos prekiautojui, laimėjęs žaidėjas renka savo žetonų ir „Dealer“ mygtukas perkeliamas pagal laikrodžio rodyklę į kitą žaidėją. Šis veiksmas, kaip minėta anksčiau, užtikrina, kad prekiautojas, mažas aklas ir didelis aklas yra pasukti, užtikrinant, kad visi stalo žaidėjai žaidžia visose pozicijose.

pot Limit

Pot Limit žaidimai yra tik tai. Žaidėjai gali statyti bet kurią vietą tarp dabartinės lentelės ribos (Žemutinė riba Pre-Flop ir Flopo metu ir Aukštesnė riba posūkio ir upės metu) ir maksimali suma banke ir ant stalo.

Pavyzdžiui: Flop metu mes prisijungiame prie 20 / 40 žaidimo. Potyje yra „200“ USD ir „Small Blind“ pozicijoje žaidėjas padarė statymą 20 USD. Kitam žaidėjui reikės statyti „20 USD“. Bendras „240 USD“ (200 („Pot“) ir „20“ („1st“ žaidėjo statymas) + „20“ (jūsų kvietimas). Tokiu atveju galite padidinti iki 240 USD.

Pavyzdžiui, jūs padidinate „160 USD“. Dabar banke yra 400USD. Kitas žaidėjas privalo paskambinti savo „180 USD“ statymui. Tai reikštų, kad dabar ant stalo yra 580 USD (200 (Pot) + 20 (1st žaidėjo statymas) + 180 (Jūsų statymas ir pakėlimas) + 180 (kito žaidėjo kvietimas). arba aukščiau, mūsų pavyzdyje 20 USD arba 40 USD) ir 580 USD.

Kaip matote, puodo dydis didėja eksponentiškai ir dėl to šis pokerio tipas kartais gali būti laikomas arčiau žaidimo „No Limit“ nei fiksuoto limito.

no Limit

Gana paprasta, kaip nurodo pavadinimas, žaidime „No Limit“ žaidėjai gali statyti bet ką tarp turo ribos ir viso žetonų kiekio. Visų žetonų statymas bet kuriame pokerio žaidime vadinamas „Visame“. Tai gali būti dėl to, kad pasirinksite pakelti visą savo žetonų kiekį, arba dėl to, kad per tą konkrečią ranką paprasčiausiai pritrūkote žetonų.
Pastaba: pakartotinis žetonų pervedimas per pokerio rankas yra griežtai draudžiamas.
Jei žaidimo metu žaidėjas baigsis žetonų, bet kiti žaidėjai ir toliau stato, tada puodelis yra padalintas tuo momentu, kai žaidėjas stato visus savo lustus. Visi vėlesni kitų žaidėjų statymai laikomi atskirame „šoniniame puode“. „Showdown“ metu pradinis žaidėjas konkuruoja tik už pagrindinį puodą, kurį jis prisidėjo. Visi kiti žaidėjai konkuruoja dėl BOTH puodų. Žemės aplinkoje pirmiausia nustatomas šoninio puodo laimėtojas.

Kartais galite matyti kelis šoninius puodus. Taip pat taikomos tos pačios taisyklės. Dar kartą žaidėjai konkuruoja tik už puodą, kurį jie prisidėjo.

Omaha

„Omaha“ yra „Texas Hold'em“ variacija, beveik vienodai grojama vienintelė išimtis - žaidėjas yra išdalintas „4“ skylės kortele, nukreipta žemyn, o ne dviem, kaip „Texas Hold'em“.

Atminkite, kad labai svarbu nepamiršti šio fakto, kaip ir tuo atveju, jei jūs to nedarysite, jums gali kilti problemų dėl kortelių apimties apibrėžimo. Pažvelkite į šį ryškų pavyzdį:
Jūsų atvirukai yra: 5h - 10s - Js - As.
Bendruomenės kortelės yra: 3d - 4d - 6c - 7c - Kh.

Jūs galite nustebinti, bet čia, taip pat nepadarysite „Flush“ su „Ace“ aukštu ir „Straight“ su 3-4-5-6-7. Šiuo konkrečiu atveju vienintelis geriausias derinys yra rankos su Ace aukštu.

Ir čia geriausias atsakymas už tai, kodėl bus toks: „Omaha Hold'em“ jūsų derinys bus sukurtas tik iš dviejų iš jūsų kortelių ir trys iš 5 ant stalo.

OMAHA HI-LO

Kad „Omaha High Lo“ laimėtų derinį, turėtumėte sukurti pokerio derinį, sudarytą iš 5 kortelių, kurių aukščiausia kortelė neturėtų būti didesnė nei 8. Norint sukurti „lo“ rankinį derinį, gali būti naudojamas mažiausias kortas „Ace“ („Ace“ gali būti ir didžiausia, ir pati ramesnė kortelė, padedanti jums atlikti atitinkamus derinius), „Straight“ ir „Flush“ nėra skaičiuojamos kaip lo kombinacijos.

Pasak pirmiau minėtų dalykų, gana lengva atspėti, kad „Omaha High Lo“ geriausia ranka yra 5-4-3-2-Ace. Ir vėl, turėkite omenyje tai, kad „Straight“ ir „Flush“ nėra skaičiuojami čia. Arba net jei visos jūsų 5 kortelės dėvės tą patį kostiumą (pvz., Visas širdis), o jei „Flush“ nėra skaičiuojama, taip, tai bus idealus „Omaha High Lo“ derinys. Ir jūs taip pat turite prisiminti, kad bet kokia pora bus laikoma aukšta. Tokiu atveju 2-2-4-5-A nesudaro „lo“ derinio.

Kai nė vienas iš žaidėjų nesugebėjo sukurti lo rankos, žaidėjas, turintis didžiausią ranką, laimi. Atvirkščiai, kai du žaidėjai, vienas su aukščiausia ranka, o kitas - su vieningiausiu, banką padalys. Retais atvejais žaidėjas, turintis abu galimus derinius vienoje rankoje, užims tiek aukštojo, tiek ir antrojo banko dalis. Šio žaidimo metu tikimasi, kad žaidėjas pirmiausia padarys aukštą ranką ir tik tada (kai tai įmanoma) sukurkite lo ranka. Tą pačią taisyklę veikia ir atskleidimas: pirmasis nustatomas aukščiausio ranka nugalėtojas.

Kaip žaisti Omaha High Lo?

Kaip jau buvo minėta, žaidimas yra žaidžiamas beveik tokiu pačiu būdu, kaip ir „Texas Hold'em“ su tik dviem skirtumais: žaidėjai „4“ skylės korteles vietoj dviejų, kaip „Texas Hold'em“, o antrasis skirtumas yra tas, kad visas puodelis yra padalintas į dvi dalis - vieną aukštoms rankoms ir kitą - Lo. Kiekvienas žaidėjas turi sukurti „5“ kortelės kombinaciją „High“ rankai ir „Lo“ deriniui „Lo“. Visi laimėjimai atitinkamai paskirstomi. Tuo atveju, jei nė vienas iš žaidėjų nesugebėjo sukurti „lo hand“ derinio - visas puodas ateina į žaidėją su aukščiausia ranka. Tuo atveju, kai vienas žaidėjas laimės tiek aukštąjį, tiek lo ranką - jis paima visą puodą.

„Omaha High Lo“ strategijos

Kita vertus, „Texas Hold'em“ kiekvienam žaidėjui skiriamos „4“ skylės kortelės. Jūs taip pat turėtumėte nepamiršti, kad šis žaidimas bus gana nepelningas tiems žaidėjams, kurie nenustatė bent jau pagrindinės strategijos. Tai ypač svarbu tuomet, kai pirmieji žaidimo etapai žaidžia mažiau. Jūs suprasite priežastį, kodėl šiame procese.

„Omaha High Lo“ strategija - prisiminti „2 + 3“

Kad teisingai įvertintumėte savo potencialų derinį, visada turėkite omenyje, kad tik dvi iš keturių kortų reikalingos derinant su tik trimis iš 5 kortelių ant stalo. Ši taisyklė labai svarbu prisiminti, kad būtų galima atpažinti galimą stiprią ranką. Kita vertus, tuo atveju, jei tam nereikės ypatingo dėmesio, žaidimo metu jūsų ranka gali pasirodyti didesnė nei tikėjotės. Kad galėtumėte sukurti stipriausią „Lo-hand“ derinį, rekomenduojama suprasti ir prisiminti šiuos 2 pagrindinius taisyklės:
1. Venkite bet kokių porų kortelių
2. Didžiausia vienos kortelės vertė jūsų rankoje negali viršyti 8

Omaha High Lo strategijos riešutai

Pirmiausia leiskite mums pateikti „Nuts lo“ apibrėžimą. Norint, kad riešutai būtų ranka, turėtume kuo didesnį derinį. Naujieji žaidėjai negali jį iš karto apibrėžti pirmą kartą, nors tai gana paprasta, o tai yra svarbiau, tačiau labai svarbu žinoti, kad laimėtų „Omaha High Lo“. Štai mažas patarimas, kad galėtumėte atsiminti, kad patogumas yra: „Nuts Lo“ yra „2 + 3“. Tai reiškia, kad dvi iš jūsų keturių kortų jūsų atvirose kortelėse yra deuce (2) ir Ace - jūs laikote „Nuts Lo“ derinį.

Bet jūs taip pat turėtumėte atidžiai stebėti bendruomenę (plokščių korteles, korteles ant stalo), nes trys iš jų sudarytos iš 8 ir lerų, o kortelės be poros bus pridėtos prie tavo deuce ir Ace ir sudarys geriausio galimo derinio teisę rankoje. Dar vieną palankų išeitį jums sukurs „Deuce“ ir „3“ ir „Ace“ ant stalo. Kaip ir žaidimo metu bus pridėtos dar dvi bendruomenės kortelės, pvz., 8 ar lo ir pora be porų lo kortelių - tikrai turėsite „Nuts“ lo. Tokiu atveju labai rekomenduojame padidinti statymus, nes šioje situacijoje turite gana didelių galimybių užimti bent „Lo“ rankinį puodą.

„Omaha High Lo“ strateginiai riešutai

Kaip jau turėjote atspėti, geriausias galimas Riešutų plunksnų derinys yra „Flush“. Visi žaidėjai turėtų žinoti, kaip atskirti riešutų plunksną bent jau tam, kad akivaizdžiai priartėtų prie puodo. Pažvelkite į šį pavyzdį:

Jūsų atvirukai: 2c - Ac
Bendruomenės kortelės: Dc - 9c - 7c.

Kadangi dauguma jūsų oponentų greičiausiai turės „Flush“ širdis, galite laikytis ramybės, kaip žinote, kad jūs turite aukščiausią galimą „Flush-Nuts Flush“. Gebėjimas atpažinti tokį derinį gali gerokai pagerinti jūsų situaciją žaidime ir padėti apibrėžti tolesnius statymus.

„Omaha High Lo“ strategija Jūsų šansai prieš oponento šansus

Idealiu atveju turėtumėte žinoti, kaip apibrėžti geriausią oponento derinį ir ar ant stalo yra trys tos pačios rūšies kortos. Turite suprasti, kad tokioje situacijoje bent vienas iš jūsų oponentų teoriškai gali turėti Flush. Tokiu atveju, jei esate 100%, įsitikinkite, kad jūsų ranka nėra pakankamai stipri, kad galėtumėte nuplėšti Flush - turite sulenkti. Kita vertus, jei bendruomenės kortelės ant stalo sudaro šviesą tiesiai kaip 3-4-6-8-9, tai bus daug geriau, jei turite bent tiesią arba pakankamai stiprią ranką, kad jį nugalėtumėte priešingai - geriau.

Minėtame pavyzdyje 3-4-6-8-9 yra bent 5 būdų, kaip suformuoti „Straight“ su dviem skylės kortomis ir „3“ bendruomenės kortelėmis iš 5 ant stalo:
• 2-3-4-5-6
• 3-4-5-6-7
• 4-5-6-7-8
• 5-6-7-8-9
• 6-7-8-9-10
Žinoma, šie pavyzdžiai gali atrodyti kažkur tarp mokslinės fantastikos ir faktų, nors jie aiškiai parodo, kad žaidėjas turi atkreipti didelį dėmesį į galimas oponentų korteles.

„Omaha High Lo High Hands“ strategija

Kadangi šis žaidimas apima daug laimėjimų derinių, būkite pasirengę, kad jų skaičius labai viršys galimų kombinacijų skaičių „Texas Hold'em“. Taigi įsitikinkite, kad suprantate, jog „Trys iš vienos rūšies“ ar „poros“ yra ne tie deriniai, kurie dažnai laimėjo „Omaha“.

Dažniausios Omaha klaidos

Viena iš dažniausiai pasitaikančių pirmųjų žaidėjų klaidų yra ta, kad jie yra sujungti su pradinės rankos vertės nustatymu po to, kai gauna korteles. Taip atsitinka dėl to, kad dauguma jų atrado pokerio pasaulį žaisdami „Texas Hold'em“ ir todėl juos pernelyg pervertina, kai žaidžia Omaha pokeryje.

Pavyzdžiui, pora „Aces“ atrodė gana stiprus PF (preflop) derinys, o dažnai atrodo, kad tai nėra nugalėtojas, kai flopas nerodo trečiojo Ace.

Kita ryški naujų žaidėjų klaida yra nekontroliuojamas pakilimas aukšto poros atveju iškart po sandorio. Tokius akivaizdžius pakilimus paprastai lengva prognozuoti patyrę žaidėjai, kurie linkę daryti paraleles tarp statymų ir kėlimų laukdami stiprios kortelės.

Kita akivaizdi klaida yra kvalifikuoti savarankiški bandymai blefuoti. Be to, tai viena iš tų klaidų, kurios gali tapti gryna katastrofa, kai dauguma žaidėjų atskleis šį blefą, nubrėždami analogiją tarp ankstesnių statymų ir pakėlimų, taigi blefas tiesiog lieka nepagrįstas. Taigi, čia yra mažas patarimas naujiems Omaha pokerio žaidėjams: išlaikykite teisingą vardą ir pabandykite išvengti blefavimo, kol pajusite pakankamai saugią savo apibrėžtą strategiją.

Perėjus iš „Texas Hold'em“ į „Omaha“, kai kurie nauji žaidėjai, žinoma, pastebės lygiagrečią tarp tradicinio „Hold'em“ ir „Omaha High-Lo“ puodo, kuris paprastai yra gerokai didesnis.

Nors dauguma žaidėjų nusileidžia po flopo, kai žaidžia Texas Hold'em, „Omaha“ žaidėjai, turintys 4 skylės korteles rankose, kartu su daugybe šansų, po pirmojo sandorio, mažai tikėtina.

Kita paplitusi klaida naujiems žaidėjams nėra sulankstoma kortelių su riešutais (šiuo metu didžiausia įmanoma ranka) po flopo. Pvz., Atsitiko, kad po „Flop“ gausite „Nuts“. Taigi kas nutinka toliau? Žaidėjai pakels, kol bus priimtas sprendimas. Ir kai žaidėjai yra akivaizdūs, kad stato, o ne laukia „Flush“, jūsų geriausias sprendimas bus sulankstyti savo korteles ir pasirinkti geresnį momentą.

Kas yra puodo riba?

Pot limitas yra Omaha pokerio rūšis, kuri taip pat žinoma kaip PL. Tai reiškia, kad bet kokie šio žaidimo metu vykdomi statymai ar pakilimai turi atitikti sumą banke. Kitaip tariant, lažybų apimtis bus apribota lažybų raundo metu. Maksimalus statymas pirmame lažybų raunde turėtų būti lygus mažųjų ir didelių žaliuzių sumai. Pavyzdžiui, 10 XUMX statymo limito žaidime pirmasis statymas neturėtų viršyti Didžiųjų ir Mažųjų žaliuzių sumos, atsižvelgiant į dabartinį pavyzdį, statymas negali viršyti 20. Taigi kitas žaidėjas gali atitikti statymą 30 sumoje arba padidinti iki 30.

OFC ananasai

Ananasų atviras veidas kinų pokeris - tam tikras kinų pokeris, kuriame nuo antrojo etapo žaidėjai gauna tris kortas, nukreiptas žemyn, iš kurių vienas turi būti sulankstytas. Galų gale priešininkai mato tik dvi korteles, trečias iš jų lieka neatskleistas.

Žaidimas yra žaidžiamas su standartiniu „52“ kortelių paketu (nuo 2 iki Ace, be jokerių). Kostiumai yra lygūs. Maksimalus žaidėjų skaičius ananasų - 3.

Taigi žaidimas vyksta 5 posūkiuose: 5 + 2 + 2 + 2 + 2

Fantazijos atveju žaidėjas gauna 14 korteles, iš kurių reikia naudoti 13, o 1 išmesti.

Žaidimų tikslas yra gauti stipriausią kombinaciją, kad būtų galima įveikti priešininkus ir surinkti daugiau taškų. Žaidėjas, turintis daugiausiai taškų turo pabaigoje, laimi.

Rankos posūkis

Žaidimas žaidžiamas su 52 kortelėmis. Nėra bendruomenės kortelių ar lažybų raundų.

Kortelių tvarkymas.

Kortelės pakaitomis platinamos 5 gatvėse.

- 1st gatvė - parduodamos 5 kortelės.
Žaidėjas privalo išdėstyti visas 5 korteles dėžutėse

- 2nd gatvė - parduodamos 3 kortelės.
Nuo 2nd gatvės žaidėjas turi dėti 2 korteles į dėžutes ir atmesti 1 kortelę.

- 3rd gatvė - parduodamos 3 kortelės.

- 4th gatvė - parduodamos 3 kortelės.

- 5th gatvė - parduodamos 3 kortelės.

Dėžutės

Žaidėjas turi išdėstyti visas korteles į tris dėžutes:

- Priekinė - viršutinė dėžutė su 3 kortelėmis (silpniausia)
Galimi deriniai: trys rūšys, viena pora, aukšta kortelė ir pan., Nes stipresniems deriniams turi būti naudojamos bent 4 kortelės.

- Vidutinė vidurinė dėžutė su 5 kortelėmis (vidurkis)

- Atgal - apatinė dėžutė su 5 kortelėmis (stipriausia)

Dėžių taisyklė: priekinė dėžė negali įveikti vidurinės dėžutės, vidurinis langas negali įveikti atgal. Deriniai turi būti rūšiuojami pagal darbo stažą iš apačios didėjančia tvarka. Leidžiami lygūs deriniai. Jei ši taisyklė nesilaikoma, ranka laikoma apgaulinga ir žaidėjas negaus jokių taškų.

Žaidimo pradžios patvirtinimas

Kai prie stalo sėdi bent 2 žaidėjai, kiekvienas žaidėjas turi patvirtinti, kad jis yra pasirengęs pradėti žaidimą. Žaidimas neprasidės, kol visi žaidėjai tai patvirtins. Jei norite patvirtinti, žaidėjai turi pasirinkti žaidimą iškylančiame lange.

Žaidimo procesas.

Po rankos pradžios pirmoje gatvėje žaidėjas, kuris yra kairėje nuo prekybos atstovo, yra parduodamas 5 kortelėmis. Visi žaidėjai gali matyti šias korteles.

Žaidėjas turi įdėti visas 5 korteles į tris dėžutes. Žaidimai yra visiškai atviri. Žaidėjai neturi jokios neatskleistos kortelės. Visos kortelės išdėstytos langeliuose, kurių turinys yra prieinamas visiems dalyviams. Žaidėjai kaskart išdėsto korteles. Visų žaidėjų matomas pirmosios gatvės kūrimo procesas.

1 judėjimo pabaigast Gatvė

Kai žaidėjas nustato visas korteles, jam yra prieinamas mygtukas „Ready“. Iki posūkio pabaigos žaidėjas gali perkelti bet kurią savo kortelę.

Pasibaigus judėjimui, kitas žaidėjas bus perleistas 5 kortelėmis ir pan. Tol, kol nebus baigta pirmoji gatvė.

Perkelti likusias gatves.

Nuo antros gatvės iki kol visi žaidėjai turi 13 korteles, žaidėjai gauna tris kortas žemyn ir padėkite du iš jų į dėžes. Atminties kortelė pašalinama paspaudus mygtuką „išmesti“. Atmetus trečiąją kortelę, atidaromi du kiti. Žaidėjas negali perkelti ankstesnėse gatvėse išdėstytų kortelių.

Laikas ruožtu.

Kiekvienas žaidėjas turi tą pačią laiko trukmę, kad kiekvienoje gatvėje - 2 minučių - korteles. Pradedant nuo pirmojo gatvės yra skaičiuoklė. Antrajame gatvės žaidime yra mažiau laiko nei pirmoje ir pan. Jei žaidėjas pasibaigęs, jis turės papildomą laiko banką - 3 minutes. Jei žaidėjas visą laiką naudojasi, bet vis dar turi likusias korteles, jos bus automatiškai įdėtos.

Jei žaidėjas yra pavėluotas, jo kortelė yra automatiškai išdėstyta:

- Kortelės išdėstytos tokia tvarka, kokia jos buvo gautos, pirmiausia apatinėje eilutėje, po to - viduryje ir viršutinėje dalyje.

- Pradedant nuo antros gatvės, pirmosios dvi gautos kortelės yra išdėstytos, o trečioji - atmesta.

Jei žaidėjai turi atjungimą su serveriu, taip pat paleistas „Time Bank“ - „3“ minutės. Jei visų „Time Bank“ žaidėjų pabaigoje nepavyksta užmegzti ryšio su serveriu, jo dabartinė dalis bus automatiškai ir skaičiuojama, grotuvas bus perkeltas į „Sit out“ ir nebus tęsiamas, išskyrus tuos, kurie atvejai, kai priešininkas turi teisę spręsti „Fantasy“. Pagal Kinijos pokerio „Fantasy“ taisykles yra aktyvios rankos tęsinys, todėl jis bus žaidžiamas ir tik po to, kai žaidėjas bus perkeltas į „Sit out“. Po to, kai žaidėjas pereina į kitą stalą, iš naujo paleistas laiko bankas.

Įvertinimas ir premijos.

Rankų pabaigoje apibendrinami balai. Taškai skiriami lyginant kiekvieno žaidėjo rankas. Kiekvienoje poroje lyginami atitinkami deriniai: aukščiausias, didžiausias, vidutinis ir mažiausias su mažiausiu.

Tuo atveju, kai pasitraukiate iš bet kurios rankos (pavyzdžiui, abu žaidėjai turi lygias blykstes apatinėje eilutėje), nė vienas iš žaidėjų negauna taškų už šią ranką.

Vertinimo taisyklės.

Yra du vertinimo būdai:

- 2-4 metodas
Žaidėjas gauna 1 tašką už kiekvieną laimėtą ranką.
Be to, žaidėjas gauna 1 taškus, jei jis laimėjo 2 iš trijų rankų ar visų trijų rankų.
Atsitiktinai, nė vienas iš žaidėjų negauna taškų. Bet jei žaidėjas laimi su dviem kitomis rankomis, jis gauna tris taškus - vieną už kiekvieną laimėtą ir ranką ir vieną papildomą.

- 1-6 metodas
Žaidėjas gauna 1 tašką už kiekvieną laimėtą ranką.
Be to, žaidėjas gauna 3 taškus, jei laimėjo visas tris rankas.

bjaurus
jei rankų žaidėjo, sujungto su nesėkme pagal jų jėgos eilę, pabaigoje, ranka laikoma nešvaria. Šiuo atveju visi jo deriniai laikomi prarastas kitiems ir jis negauna jokių taškų, bet sumoka baudą 6 taškų ir premijos taškų kiekvienam žaidėjui.

Jei du ar daugiau žaidėjų turi „klaidą“, tada jų rankos gauna 0 palyginimo etape.

honorarai

Be taškų už laimėjimą, žaidėjai apdovanojami autorinių atlyginimų už derinius, nepaisant jų rezultatų.

Neteisingai negaunami honorarai.

Kiti žaidimai

„7“ kortelė

„7-Card Stud“ laikoma viena iš klasikinių pokerio rūšių, nors tuo atveju, jei esate tikras, kad tradicinis „Texas Hold'em“ nebebus iššūkis jums, tikrai turėtumėte pabandyti „7 Card Stud“. Šis žaidimas yra susijęs su geriausių 5 kortelių deriniu iš 7 kortelių. Pagrindinis „7 Card Stud“ principas yra prisiminti visas parduotas korteles ir būti visiškai susipažinęs su jūsų pradiniu potencialu. Nepaisant to, kad „7 Card Stud“ daugeliu būdų žaidžiamas taip pat, kaip ir daugelis klasikinių pokerio žaidimų, dėl laimėjusių derinių panašumo, nors jame yra daugybė skirtingų ypatumų, kuriuos verta atkreipti dėmesį.

Prizas

Vienas iš pagrindinių „7 Card Stud“ skirtumų yra tas, kad čia nėra žaliuzių, kad pradėtų statymo raundą ar visą žaidimą. Čia visi žaidėjai turėtų statyti tą pačią sumą, priklausomai nuo nustatytų lentelės ribų.

Kiekvienas žaidėjas turi atlikti priverstinį statymą, kuris taip pat vadinamas Ante. Šio tipo privalomųjų akcijų apimtis priklauso nuo lentelės ribų, paprastai svyruoja nuo 10-25% minimalaus reikalaujamo statymo. Dažniausiai 7 Card Stud yra žaidžiamas su fiksuotomis statymų ribomis.

Pradinė ranka

Svarbiausias dalykas yra likti pacientui, nes tos tikrai stiprios pradžios rankos, kurios garantuos greitą laimėjimą, gali atsirasti gana retai. Štai kodėl prieš sulenkdami korteles iškart po flopo, turėtumėte atlikti siaurą tyrimą ir atlikti išsamų visų galimų variantų analizę su savo išplatintomis kortelėmis.

Strategija

Kadangi jūsų praktika su bet kokiu kitu pokerio žaidimu gali parodyti jums, nėra nieko efektyvesnio ir vertingesnio nei iš tikrųjų praktika ir giliai sąmoningas požiūris. Štai kodėl mes čia nenorime įsikurti įprastoje ar visuotinai pripažintoje specialioje magijos sistemoje, kuri padės jums laimėti. Čia jūs turite suprasti, kad žaidimo rezultatas ir jūsų asmeninė sėkmė priklauso tik nuo jūsų sugebėjimo skaityti priešininką. Neseniai išspręsime šią problemą.

Pagrindinės taisyklės

Priešingai nei dauguma pokerio žaidimų, čia jūs neturėsite jokių bendruomenės kortelių. Kiekvienas žaidėjas čia tvarko 7 korteles. Visi žaidėjai, kurie sugebėjo pasiekti galutinį turą, iš 5 kortelių turi sudaryti geriausius 7 kortelių derinius. Kaip įprasta, šis žaidimas yra žaidžiamas naudojant standartinį 52 kortelės denį. Būtent kortelių skaičius lemia žmonių skaičių, kurie gali žaisti vienoje žaidimo sesijoje. Seven Card Stud žaidėjų skaičius svyruoja nuo dviejų iki aštuonių. Ir dabar stebėkime visą žaidimo procesą teisinga tvarka. Priešingai nei „Texas Hold'em“ ir „Omaha“ pokerio žaidime, „Seven-card stud“ žaidžia tik su statymo apribojimais. „Seven-card stud“ žaidime nerasite jokių „Pot Limit“ ar „No Limit“ tipų. Dabartiniame straipsnyje mes aptarsime šį pavyzdį: 7-Card Stud su fiksuota riba 10 20.

Žaidimas prasideda

Prieš tai, kai prekiautojas pirmuosius korteles pateikia žaidėjams, pradedant nuo kairiojo laikrodžio rodyklės prie stalo, kiekvienas žaidėjas turi sudaryti privalomą akcijų paketą, kuris taip pat vadinamas Ante. Ante suma paprastai yra apie 1 5 iš minimalios lentelės ribos. Ante atlieka tokį patį vaidmenį kaip ir žaliuzės tradiciniame „Texas Hold'em“ - jis yra skirtas pradėti puodą.

Trečioji gatvė

Taigi pirmasis sandoris yra toks: visi žaidėjai yra suskirstyti į dvi kortas. Kai prekiautojas kiekvienam žaidėjui skyrė dvi žemyn korteles, jis dar vieną kortelę, bet šį kartą susiduria su puse. Visos kortelės, kurios yra nukreiptos į viršų, turi likti ant stalo. Taigi dabar kiekvienas žaidėjas turi vieną veidą į viršų ir tris veidas žemyn. Pirmasis lažybų raundas vadinamas „Trečiąja gatve“ ir jis turi būti pradėtas nuo žaidėjo, rodančio aukščiausią kortelę pagal rangą ir kostiumą.

Kostiumai yra vertinami nuo aukščiausių iki: Spades, Hearts, Diamonds ir Clubs.

Žaidėjas, turintis mažiausią kortelę, privalo atlikti priverstinį statymą, vadinamą „Bring In“ statymu. Šis statymas paprastai nustatomas lentelėje. Po mūsų pavyzdžio, su 10 20 ribomis, čia Ante bus lygus 2. Po to, kai įvežimo statymas buvo atliktas kito žaidėjo, esančios tiesioginio žaidėjo, kairėje, kairėje pusėje, ir turi galimybę sulankstyti, paskambinti arba pakelti statymą kaip įprasta. Pirmajame žaidimo etape kėlimo suma neturėtų viršyti 10 (apatinė lentelės riba). Kiekvienas turas leidžia tik vieną statymą iš kiekvieno žaidėjo ir tris pakilimus, todėl maksimalus statymas šiuo konkrečiu atveju yra 40.

Ketvirtoji gatvė

Po to, kai visi žaidėjai padarė statymus, prekiautojas vykdo kitą kortelę, kuri tradiciškai vadinama „ketvirta gatvė“. Kortelėse, kuriose yra daugiau kortelių, kitas lažybų raundas prasideda nuo žaidėjo, rodančio aukščiausią ranką. Pirmajame žaidimo etape kėlimo suma neturėtų viršyti 10 (apatinė lentelės riba). Žaidėjui, rodančiam porą, leidžiama statyti „20“ (aukštą stalo ribą). Po to visi žaidėjai, pradedantys nuo žaidėjo, rodančio geriausias korteles, kairėje, turi priimti savo sprendimus.

Penktoji gatvė

Po antrojo lažybų raundo, kita ateinanti kortelė taip pat yra nukreipta į viršų ir vadinama „Penktoji gatvė“. Taigi iki šio momento kiekvienas žaidėjas turi 5 korteles: „3“ į viršų korteles ir „2“ skylės korteles. Pirmojo statymo suma šiame etape yra 20. Kitas lažybų raundas vėl prasideda nuo žaidėjo, rodančio aukščiausią ranką.

Šeštoji gatvė

Taigi trečiasis lažybų raundas baigėsi, o prekiautojas kiekvienam žaidėjui atlieka paskutinę kortelę į viršų, o šis turas vadinamas „Šeštoji gatvė“. Vėlgi lažybų raundas prasideda nuo žaidėjo, rodančio didžiausias matomas korteles, ir statymų apimtis viršija aukščiausią ribą.

Septintoji gatvė

Ir po lažybų raundo prekiautojas kiekvienam žaidėjui pateikia paskutinę kortelę ir ši kortelė yra nukreipta žemyn. Pokerio bendruomenėje paskutinė kortelė Septynių kortelių studijoje dažnai vadinama „žemyn ir nešvaria“. Po šios kortelės baigiamas galutinis lažybų raundas, o reikalaujamo statymo suma yra stabili.

Užbaigimas

Dabar kiekvienas žaidėjas naudoja penkias savo septynias kortas, kad surastų paskutinę ranką. Sprendžiant, kuris derinys yra geresnis, visi žaidėjai atskleidžia savo korteles ir geriausias iš šių kortelių derinių laimi puodą.

pajuokti

„Razz“ yra „7 Card Stud“ variantas, kuriame geriausia maža ranka laimi puodą. Žaidimą gali žaisti nuo dviejų iki aštuonių žaidėjų. Jis žaidžiamas su „52“ kortelių paketu, kuriame nėra jokio „jokers“. Kiekvienam žaidėjui skiriamos septynios kortelės, tačiau nugalėtojui nustatyti naudojama tik geriausia penkių kortelių maža ranka. Skirtingai nei „7 Card Stud Hi / Lo“, „Razz“ nėra „aštuonių ar geresnių“ reikalavimų.

Atminkite, kad (skirtingai nei „Seven Card Stud Hi / Lo“ ir „Omaha Hi / Lo“) nėra „kvalifikatoriaus“, geriausia maža ranka laimi visą puodą.

32 kortelės piešimas

Šis žaidimas yra ypač įdomus, nes visos žemesnės kortelės nuo 2 iki 6 yra išimtos iš denio, todėl jūs galiausiai pasieksite daugybę aukštų kortelių, o lengviau gauti tris ar pilnus namus. Turėkite tai omenyje, kai žaidžiate - jūsų ranka gali būti puiki, bet taip ir jūsų priešininkų rankos!

  • Šis žaidimas yra žaidžiamas su 2 5 žaidėjams.
  • 3 žaliuzės - mažos, didelės ir daugiau, kai daugiau nei 3 žaidėjai (2-3 grotuvai grįžta tik į mažas ir dideles žaliuzes).
  • Keičiant korteles, pirmasis žaidėjas po prekiautojo pradžios (kaip 5 kortelės piešinyje), bet antrajame raunde, veiksmas prasideda po užkardos (ne po prekiautojo). „Head-up“ situacijoje (tik 2 žaidėjai) veiksmas prasideda mažais aklais.
  • Žaidėjas gali atmesti daugiausiai „4“ kortelių.
  • Kėlimo laikas yra 10 sekundės, po kurios galite tik patikrinti, skambinti arba sulenkti.
  • Stripped denis: pašalinamos 2-6 rango kortelės, neatsižvelgiant į tai, kiek žaidėjų yra žaidime.
  • Acai gali žaisti aukštą arba žemą, todėl galėtumėte turėti tiesią A-7-8-9-10 arba 10-JQKA.
  • „Password“ funkcija leidžia žaidėjams padalinti puodą (tik 2nd lažybų raundas).
  • Kaklas gali būti sulaužytas pagal kostiumą.
  • „32-Card Draw Poker“ rankų reitingai skiriasi.

Badugi

Santykinai naujas pokerio variantas, kuriame derinamos „Texas Hold'em“, „Draw Poker“ ir pajuokti.

Kiekvienam žaidėjui skiriamos keturios kortelės, o mažiausia ranka laimi - keturios skirtingo rango ir kostiumo kortelės. Žaidimas gali būti žaidžiamas ne daugiau kaip šešiais žaidėjais ir žaidžiamas su 52 kortele. Ace visada yra maža kortelė.

Sandorio pradžia yra panaši į „Texas Hold'em“ - du žaidėjų atstovai paliko kairę ir didelę aklę. Po to žaidėjai yra suskirstyti į keturias korteles, o žaidėjas ant didžiųjų aklųjų kairėje pradeda pirmąjį lažybų raundą.

Žaidime dalyvauja keturi statymų raundai. Per kiekvieną iš trijų piešimo raundų žaidėjai gali parduoti nuo keturių iki keturių kortų. Po ketvirtojo statymo raundo pabaigos likę žaidėjai atskleidžia savo korteles, judančias pagal laikrodžio rodyklę. Žaidėjas, turintis geriausią ranką, laimi puodą.

Rankiniai reitingai (mažėjant)

  • Badugi yra ranka, turinti keturias skirtingo rango ir kostiumų korteles, iš kurių geriausia yra 4-3-2-А.
  • Trijų kortelių ranka - yra pagamintos iš trijų nesusijusių skirtingų kortelių.
  • Dviejų kortelių ranka - turi dvi nesusietas korteles su skirtingais kostiumais.
  • Vienos kortelės ranka - maža kortelė laimi.

Blogiausia yra Badugi К-К-К-К.

„Texas 6 +“

Kiekvienas žmogus buvo užmirštas apie šį naują žaidimą, kuris atvyko į Makao lenteles, kuriose groja Ivey ir Dwan, vadinamas „Six Plus Hold'em“. Iš pirmo žvilgsnio atrodo labai įdomus ir patrauklus žaidimas naujiems žaidėjams! Tai gali būti naujas „Chris Moneymaker“, kuris pritraukia įdomius žaidėjus žaisti internete, ir geras dalykas yra tai, kad gerai žinodami, kaip gerai žaisti „Texas Hold'em“, turėsite lengvai pereiti prie šio naujo žaidimo režimo.

Pagrindinis „Texas 6 Plus“ skirtumas yra kortelių skaičius (36 vietoj 52) ir derinių stiprumas:

Teksasas 6 + gali būti žaidžiamas tik dviem žaidėjais, ne daugiau kaip dešimt žaidėjų. Jis žaidžiamas su 36 kortele (nuo 6 iki Ace) be jokerio. Kiekvienas žaidėjas gauna dvi kortas, nukreiptas žemyn. Šios kortelės yra žinomos kaip skylės kortelės. Tada prekiautojas nukreipia penkias bendruomenines kortas į viršų. Žaidėjai gali naudoti bet kokias penkias korteles, kad sukurtų derinį. Geriausias penkių kortelių derinys laimėjo puodą.

Žaisti Dabarhttps://pokerdom.com/

Aktyvios premijos

Iš viso: 4
soupWizardApi.init ('p21661p3144303pb6f5', 'p'); Bonus 1000R naujiems žaidėjams Pokerdom ... 👁️ daugiau ››

📁 Kategorija:

Sukurta:

Galioja:

📁 Kategorija:

Sukurta:

Galioja:

📁 Kategorija:

Sukurta:

Galioja:

📁 Kategorija:

Sukurta:

Galioja:

Nepatikimos premijos

Iš viso: 0

Atsiprašome, jokios kazino premijos nerasta